Ebook

Cold Mailing: Skuteczne generowanie leadów

Popraw wyniki swoich kampanii cold mailingowych

Dowiedz się jak samodzielnie stworzyć bazę firm i dotrzeć do osób decyzyjnych. Wykorzystaj tę wiedzę, aby skutecznie wejść na nowe rynki ze swoim produktem oraz zwiększyć sprzedaż. Oprócz tego dowiesz się:

  • jak za darmo generować wysokiej jakości leady
  • jak automatyzować proces generowania prospektów
  • jak napisać idealnego cold maila
  • jak wysyłać wiadomości aby nie wpadały do SPAMu
  • jak pozyskiwać leady ze swojej strony www
  • dlaczego warto budować proces sprzedaży oparty o cold mailing
  • czym się różni lead pozyskany z cold maila od Adwords i Facebook Ads

Dodatkowo w środku ebooka znajdziesz dwa rozdziały napisane przez Agatę Krypczyk – Marketing Manager z Emaillabs oraz Pawła Cichockiego – Senior Product Manager z ConversionLabs

Od autora

Wojciech Cebula
Co-founder InStream Group

Pamiętasz jak jeszcze kilka lat temu łatwo prowadziło się profil na Facebooku? Wystarczyło wrzucić śmieszny obrazek, żeby łapał wielotysięczne zasięgi, często kilkukrotnie przewyższające ilość fanów danego profilu. Tak samo na początku było z SEO. Kilka linków z zewnętrznych katalogów oraz odpowiednie słowa kluczowe na stronie powodowały, że nasza strona pojawiała się na pierwszym miejscu w Google. Nie inaczej było też z Twitterem czy Linkedinem.

Zasada jest taka, że im więcej osób korzysta z danego kanału komunikacji, tym więcej musimy włożyć wysiłku, aby się wyróżnić. Podobna sytuacja jest obecnie z cold mailingiem. Zgadzam się, że jest to świetna metoda docierania do potencjalnych klientów w branży B2B. Jednak wraz z popularnością tej metody spadła skuteczność standardowych działań. Lekarstwem na to może być ustalenie odpowiednich godzin wysyłki maili, ciekawa treść wiadomości lub chwytliwy temat e-maila. Jednak jeśli chcemy mieć pewność, że zastosowane lekarstwo nie ma charakteru homeopatycznego, powinniśmy się skupić na przygotowaniu odpowiedniej bazy firm i osób decyzyjnych – i o tym właśnie jest ta książka.