Case Study Fieldworker – kampania generowania leadów dla IT

O firmie

Fieldworker to polska firma z siedzibą w Poznaniu, która dostarcza kompleksowe oprogramowanie mobilne dla firm posiadających pracowników terenowych. Oprogramowanie umożliwia wgląd we wszystkie procesy w jednym miejscu, obniżenie kosztów tras i podniesienie efektywności pracy, optymalizację harmonogramu oraz poprawę kontaktu z klientem końcowym

Target

Firmy świadczące usługi serwisowe i sprzątające na terenie całej Polski. Nasz klient chciał się skontaktować z osobami decyzyjnymi, takimi jak Kierownik, CMO, CEO.

 

Problemy branży potencjalnych klientów, na które Fieldworker stara się odpowiedzieć

Jest duże zapotrzebowanie na oprogramowanie usprawniające pracę w terenie i integrujące wszystkie procesy. Pracownicy terenowi gubią się w harmonogramach i nie są w stanie wykonać zadań w odpowiednim czasie. Gdy harmonogramy tworzone są w wersji papierowej, powszechnym zjawiskiem są pomyłki wynikające z niemożliwości dotarcia do wszystkich potrzebnych informacji w danym momencie. Bolączką jest także brak kontroli nad pracownikami w terenie, opóźnienia w rozliczeniach i nieefektywne planowanie czasu.

Rozwiązanie

W ramach poprzedniego biznesu twórcy Fieldworker sami zatrudniali serwisantów dojeżdżających do klientów i borykali się z problemami, na które obecnie odpowiadają dostarczając kompleksowy system IT. 

Cel kampanii

Nasz klient chciał nawiązać relacje biznesowe z dużymi firmami serwisowymi realizującymi zlecenia na terenie całej polski.

Realizacja celu

Stworzyliśmy dla Fieldworker bazę kontaktów do 620 decyzyjnych osób z firm idealnie mieszczących się w opracowanym targecie. Przygotowaliśmy spersonalizowaną kampanię cold e-mail złożoną z czterech wiadomości, które zostały automatycznie wysłane w ustalonych odstępach czasu. Treść, którą przygotowaliśmy odpowiadała na zidentyfikowane problemy i potrzeby branży, do której chciał odezwać się nasz klient, zaproponowaliśmy oprogramowanie Fieldworker jako sposób na podniesienie efektywności pracy serwisów.

Efekty

Dzięki naszej kampanii Fieldworker nawiązał współpracę biznesową z x firmami serwisowymi.