Case Study

Sage

Otwarcie maila

56,2%

Odpowiedź

30,9%

Pozytywna odpowiedź

10,1%

Profil klienta

Firma Sage to jeden z wiodących w Polsce producent systemów ERP, będący od wielu lat jednym z liderów na polskim rynku. Sage dostarcza zarówno małym jak i średnim firmom kompleksowe rozwiązania ERP oraz systemy finansowe Symfonia. Sage posiada w Polsce ponad kilkadziesiąt tysięcy klientów i posiada odziały w 7 miastach w kraju. Polski oddział Sage jest częścią globalnej organizacji uznawanej za jednego z największych dostawców IT na świecie.

Potrzeba

Celem kampanii było nawiązanie relacji z kluczowymi osobami w firmach sektora Enterprise odpowiadającymi za finanse. W związku ze zbliżającymi się zmianami Split Payments na rok 2018, Sage przygotował wsparcie dla rynku w zakresie konsultacji i doradztwa. Kluczowe było tutaj wybranie firm o konkretnym potencjale biznesowym w oparciu o branżę i wielkość firm w tym obroty.

Kraj kampanii

Polska

Branże

Wielobranżowe

Poziom stanowiska

C-level

Nasze rozwiązanie

Wykonaliśmy kompleksową analizę oferty firmy, tak aby uzyskać dużą frekwencję w budowanych relacjach. Stworzyliśmy kampanię opartą na cold emailach, uwzględniając specyfikę targetu oraz fakt iż jej celem jest zaproszenie na spotkanie a nie charakter handlowy. W serii 4 maili odnieśliśmy się do kluczowych problemów związanych ze zmianami aby by jak najlepiej spersonalizować komunikat

Efekty

Dzięki naszej kampanii firma Sage uzyskała cenne kontakty sprzedażowe oraz przeprowadziła udaną kampanię nastawioną na budowanie relacji w wybranym sektorze.