Case Study

PushPush Go

Otwarcie maila

58,9%

Odpowiedź

23,3%

Pozytywna odpowiedź

8,2%

Profil klienta

PushPushGo to automatyczne narzędzie służące do budowania świadomości marki przy pomocy web push notyfikacji, które docierają do użytkowników danej strony www. Apliakcja web zachęca użytkowników do zakupów i powracania na stronę – “pilnuje” tych, którzy nie wracają regularnie lub nie sfinalizowali zakupów. Tworzy segmenty odbiorców na podstawie ich zainteresowań i tworzy atrakcyjne komunikaty dla wybranej grupy odbiorców. Pomaga szczególnie w branży e-commerce w której problem porzuconego koszyka dotyka wiele firm.

Potrzeba

Celem kampani było dotarcie do firm zajmujących się sprzedażą online w Polsce. W ramach projektu wybrano odpowiednie branże oraz kryteria dodatkowe, które mają kluczowe znaczenie dla branży e-commerce. Istotnym elementem kampanii była osoba decyzyjna. Zależało nam aby była to osoba bezpośrednio związana z procesami zakupowymi na stronie.

Kraj kampanii

Polska

Branża

E-commerce

Poziom stanowiska

Właściciel

Nasze rozwiązanie

Zaprojektowaliśmy dwufazową kampanię cold mailingową precyzyjnie dostosowaną do potrzeb określonych przez klienta. Odpowiednio dobraliśmy dla klienta sklepy spełniające odpowiednie kryteria, prowadzące sprzedaż online na terenie Polski, których produkty mieszczą się w określonym na wejściu targecie. Dobrze dobrana strategia komunikacyjna przyniosła oczekiwane rezultaty.

Efekty

Dzięki kampanii cold email dostarczyliśmy PushPushGo leady sprzedażowe do czołowych przedstawicieli poszukiwanych branży. Pomogliśmy naszemu klientowi lepiej zrozumieć specyficzne potrzeby firm, do których chciał dotrzeć. Współczynnik pozytywnych odpowiedzi wyniósł 8,2%. Po zakończonej kampani klient zdecydował się na nowe rynki.