Case Study

Innogy.pl

Otwarcie maila

50%

Odpowiedź

36,4%

Pozytywna odpowiedź

5,1%

Profil klienta

INNOGY.pl to polski oddział grupy INNOGY – jednego z wiodących w Europie dostawców energii, obecnego na rynkach w: Niemczech, Wielkiej Brytanii, Holandii, Belgii, Polsce, Czechach, Słowacji oraz na Węgrzech. Cechą wyróżniającą tego dostawcę jest działanie w obszarach energii odnawialnej. Skupia się na innowacyjnych i zrównoważonych produktach oraz usługach.

Potrzeba

Nasz klient chciał przede wszystkim trafić do średnich i dużych firm z regionu mazowsza, zlokalizowanych poza Warszawą. Dodatkowym kryterium wyboru potencjalnych klientów było posiadanie wolnostojącego budynku oraz duża ilość zużywanego prądu – kampania  nastawiona była na zwiększenie sprzedaży paneli słonecznych.

Kraj kampanii

Polska

Branże

Wielobranżowe

Poziom stanowiska

Prezes

Nasze rozwiązanie

Zaproponowaliśmy kampanię wykorzystującą metodę spersonalizowanego cold mailingu. Wybraliśmy dla INNOGY.pl firmy, które spełniały wskazane kryteria. Dodatkowo, dzięki lokalizacji i posiadanej infrastrukturze, miały warunki do tego, by wprowadzić do swojej firmy wykorzystanie energii słonecznej.

Efekty

Pomogliśmy INNOGY.pl w generowaniu wysokiej jakości leadów, zarówno z branż wskazanych przez klienta na wejściu, jak i innych, spełniających pozostałe kryteria doboru. Zbudowana przez nas kampania pozwoliła nawiązać komunikację, która przekształciła się w relacje biznesowe. Klient obecnie realizuje z naszym zespołem kolejne kampanie.