Case Study

IQS

Otwarcie maila

54%

Odpowiedź

33,7%

Pozytywna odpowiedź

3,5%

Profil klienta

Grupa IQS jest agencją badawczą specjalizującą się w przeprowadzaniu badań rynku i tworzeniu raportów dla takich branż, jak: usługi finansowe, farmaceutyki, przemysł samochodowy, media elektroniczne. Jest to agencja, która zajmuje II miejsce w rankingu firm badawczych pod względem ilości osób przebadanych przez  Internet. IQS przeprowadza badania używając sposobów ankietowania CAWI, CATI, CAPI, FGI.

Potrzeba

Celem kampanii było dotarcie do polskich producentów regionalnych i rzemieślniczych piw. Badania, które oferuje IQS mogły im pomóc zrozumieć ich target – konsumentów tych rodzajów piwa. Wśród firm, z którymi się kontaktowaliśmy, nie mogły znaleźć się duże koncerny piwowarskie. Priorytetem było nawiązanie relacji z właścicielami i dyrektorami sprzedaży, którzy zainteresowani są rozwojem firmy.

Kraj kampanii

Polska

Branże

Wielobranżowe

Poziom stanowiska

Dyrektor Sprzedaży, Właściciel

Nasze rozwiązanie

Zaprojektowaliśmy dla klienta kampanię opartą na spersonalizowanym, czterofazowym cold mailingu. W oparciu o kryteria, precyzyjnie wybraliśmy najbardziej pasujące do targetu firmy.

Efekty

Dzięki dobrze przeprowadzonej analizie rynku oraz kampanii cold mailingowej, nasz klient zdobył bazę wysokiej jakości leadów, które doprowadziły do nawiązania relacji biznesowych.