Case Study

Filmpoint

Otwarcie maila

85,1%

Odpowiedź

51,7%

Pozytywna odpowiedź

17,7%

Profil klienta

Filmpoint to zespół kreatywnych osób zajmujących się wideo marketingiem. Wspiera agencje marketingowe, które prowadzą outsourcing projektów wideo. Filmpoint w swoim bogatym portfolio ma projekty zrealizowane min. dla: OLX, Oriflame, WSiP czy Pyrkon. W ofercie Filmpoint znajdują się filmy: promocyjne, wizerunkowe, animacje, spoty telewizyjne, oprawy graficzne eventów i teledyski.

Potrzeba

Celem kampanii było znalezienie partnerów z dużych firm oraz agencji marketingowych, specjalizujących się w digital marketingu, marketingu interaktywnym a także w strategiach działań reklamowych ATL i BTL. Kampania miała zostać skierowana do firm  z największych miast w Polsce, których obrót minimalny wynosi 3 mln PLN.

Kraj kampanii

Polska

Branże

Marketing

Poziom stanowiska

Dyrektor Marketingu,  Marketing Manager, Dyrektor Sprzedaży

Nasze rozwiązanie

W oparciu o kryteria wypracowane wspólnie z klientem wykonaliśmy kompleksową analizę rynku i zaprojektowaliśmy kampanię cold mailingową, uwzględniającą specyfikę targetu. Kampanię składającą się z 4 maili skierowaliśmy do osób odpowiedzialnych za pozyskanie klientów, marketing managerów i dyrektorów ds. sprzedaży. Na podstawie stworzonej analizy opracowaliśmy treści komunikatów tak, by jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby osób określonych w targecie.

Efekty

Pomogliśmy naszemu klientowi nawiązać kontakty z osobami decyzyjnymi, które były początkiem budowy głębszych relacji biznesowych. Zawsze staramy się by wypracowana strategia przyniosła oczekiwane rezultaty w postaci wartościowych leadów. W tym przypadku bardzo dobre wskaźniki odpowiedzi sprawiły, że tworzymy kolejne kampanie dla Filmpoint.