Case Study

Fast White Cat

Otwarcie maila

70,7%

Odpowiedź

20,9%

Pozytywna odpowiedź

2,1%

Profil klienta

Fast White Cat, z siedzibą we Wrocławiu, specjalizuje się w tworzeniu i utrzymywaniu sklepów internetowych opartych o Magento. FWC jest drugą największą w Polsce firmą obsługującą e-commerce, współpracuje ze sklepami internetowymi z milionowym ruchem. Firma zatrudnia deweloperów technologii Magento 2, którzy są obecnie pożądanymi na rynku specjalistami.

Potrzeba

Fast White Cat zaplanował ekspancję na niemiecki rynek. Targetem były niemieckie software house’y kodujące na Magento, nastawione na współpracę z branżą e-commerce. Nasz klient chciał się skontaktować z osobami decyzyjnymi takimi, jak: Dyrektor IT, CEO, Prezes.

Kraj kampanii

Niemcy

Branże

IT

Poziom stanowiska

Dyrektor IT, CEO, Prezes

Nasze rozwiązanie

Wygenerowaliśmy dla FWC bazę kontaktów do osób decyzyjnych w firmach odpowiadających ich profilowi idealnego klienta na nowym rynku. Stworzyliśmy kampanię generowania leadów za pomocą cold mailingu. W serii 4 maili odnieśliśmy się do problemów i wyzwań specyficznych dla otoczenia odbiorców oraz zaproponowaliśmy im rozwiązanie – usługę oferowaną przez naszego klienta.

Efekty

W wyniku naszej kampanii aż 13 niemieckich firm software’owych było zainteresowanych nawiązaniem relacji biznesowych z Fast White Cat.