Case Study

Audi

Otwarcie maila

43,4%

Odpowiedź

27,6%

Pozytywna odpowiedź

4,8%

Profil klienta

Fortis Auto to jedyny autoryzowany dealer samochodów Audi w Toruniu. Swoich klientów zaopatruje w nowoczesne, markowe samochody w różnych opcjach finansowych. Fortis Auto nie tylko dostarcza firmom flotę aut w ramach leasingu i wynajmu, ale również świadczy usługi serwisowe i ubezpieczeniowe. Klientami opiekują się profesjonalni, dedykowani doradcy, którzy służą radą przy wyborze samochodów, a także podczas dalszej eksploatacji aut.

Potrzeba

Celem kampanii było zwiększenie zainteresowania ofertą leasingową przygotowaną przez Fortis Auto. Klient najbardziej chciał skupić się na firmach z obszaru województwa kujawsko-pomorskiego, które nie są salonami samochodowymi lub komisami.

Kraj kampanii

Polska

Branże

Wielobranżowe

Poziom stanowiska

Opiekun Floty, Prezes, Członek Zarządu,

Nasze rozwiązanie

Wykonaliśmy kompleksową analizę rynku, biorąc pod uwagę opracowane wspólnie z klientem kryteria, by móc określić target i stworzyć bazę odpowiednich firm. Stworzyliśmy listę kontaktów do osób decyzyjnych w firmach odpowiadających profilowi idealnego klienta. Skierowaliśmy spersonalizowaną kampanię cold email do opiekunów floty, właścicieli firm oraz członków zarządu. Wysłaliśmy do tych osób serię 4 cold maili, których treść odwoływała się do indywidualnych potrzeb wybranych przez nas firm i prezentowała rozwiązanie w postaci usługi Fortis Auto.

Efekty

Pomogliśmy naszemu klientowi w pozyskaniu wartościowych leadów sprzedażowych oraz nawiązaniu dalszych relacji biznesowych. Skutecznie przeprowadzona kampania przyniosła wysokie rezultaty, a nasza udana współpraca z Fortis Auto zaowocowała kolejną kampanią.