Growthlab – budujemy najefektywniejsze procesy sprzedażowe i dostarczamy wartościowe leady.

Jako Grupa InStream tworzymy zespół doświadczonych profesjonalistów z wielką pasją podchodzących do swojej pracy. Jesteśmy producentem autorskiego systemu InStream CRM oraz twórcami unikatowych metod generowania leadów oraz praktyk dobrej sprzedaży.

Każdego dnia pomagamy firmom i zespołom handlowym rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe oraz wzmacniać relacje z klientami. Sami również cały czas poszerzamy swoją wiedzę dzięki czemu nasze metody są aktualne i skuteczne.

Wiedza

Naszą wiedzę poszerzamy tworząc globalny biznes oparty na innowacyjnej technologii. Posiadamy dostęp do najnowszych materiałów i najciekawszych rozwiązań.

Profesjonalizm

Wiemy jak ciężko jest prowadzić rentowny biznes dlatego rozumiemy wyzwania klienta. Dostarczamy wsparcie, które realnie przekłada się na zysk.

Doświadczenie

Nasze szkolenia oparte są głównie na pracy z klientem i praktycznych rozwiązaniach. Jako firma sami rozwijamy efektywne procesy biznesowe i taką też wiedzę przekazujemy dalej.

Filip Duszczak

CEO InStream, platformy do zarządzania relacjami biznesowymi, która wspiera małe i średnie firmy w gromadzeniu informacji o klientach, zarządzaniu komunikacją z nimi oraz w budowaniu silnych relacji.

Sprzedawca z 7 letnim doświadczeniem. Absolwent studiów podyplomowych na kierunku sprzedaż na Szkole Głównej Handlowej.
Pracował jako business developer w wielu firmach i uważa się za przedsiębiorcę z pasją do wprowadzania nowych produktów na rynek.

Wojciech Cebula

CMO w InStream – z wykształcenia magister ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 6 lat doświadczenia w marketingu. Pracował w jednej z największych agencji interaktywnych w Polsce.

Specjalista w pozyskiwaniu ruchu organicznego, SEO, inbound, growth hacking. W ramach własnych projektów miał okazję współpracować z takimi firmami jak Redbull, Desperados, Adidas oraz agencjami reklamowymi jak PromediaHouse oraz OMG Poland. Bardzo dobre umiejętności analityczne oraz techniczne. Dobra znajomość technologii współczesnych witryn internetowych w tym m.in: html5javascriptphp. Doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Adwords oraz Facebook Ads.

Popularniejsze publikacje:

NowyMarketing – Teoria wizytówki, ulotki i książki: czyli dlaczego warto rozbudowywać strony internetowe

Blog InStream – Automatyczne generowanie obserwujących na Twitterze